Hírek

Az „év honlapja” díjat nyert a Pénzügyminisztérium „Okosan a pénzzel!” honlapja

„Az Év Honlapja 2019” kormányzati kategóriájában a megtisztelő cím elnyerése mellett minőségdíjában is részesült a Pénzügyminisztérium pénzügyi ismeretterjesztő oldala, az „Okosan a pénzzel!” a Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat idei, 18. alkalommal meghirdetett pályázatán.

 A díj átadását követően a honlapot elkészítő és működtető Pénzügyminisztérium pénzügypolitikáért felelős helyettes államtitkára kiemelte, hogy az „Okosan a pénzzel!” oldal minden korosztálynak az őket leginkább érintő élethelyzetekben mutatja be a mindennapi élethez kapcsolódó pénzügyi lehetőségeket. A középiskolások ennek megfelelően többek között a diákhitelről, míg az idősebbek pl az felnőttkori takarékoskodásról találnak az oldalon márkasemleges pénzügyi információkat élményszerű és érthető formában, animációkkal és a legfiatalabbak számára játékalkalmazásokkal kísérve – tette hozzá Balogh László. A Pénzügyminisztérium a működtetésen túl folyamatosan új információkkal és hírekkel frissíti az oldalt, és ehhez többek között az Emberi Erőforrások Minisztériumától, a Magyar Nemzeti Banktól, az Állami Számvevőszéktől, illetve a Pénziránytű Alapítványtól is kap segítséget - közölte a helyettes államtitkár. A kormányzati munka szolgálat, végsősoron a lakosság szolgálata. Az okosanapenzzel.hu e missziója keretében szolgáltató honlap: közérthetően, világosan megfogalmazott módon segít eligazodni a pénzügyi termékek valamelyest misztifikált világában, igyekszik támaszt nyújtani a lakosság minden rétegének a magabiztos tájékozódásban és helyes, jó pénzügyi döntések meghozatalában. Ezzel egy modern platformon segít a Kormány pénzügyi tudatosságot előmozdító stratégiájának gyakorlati megvalósításában.

 „Az Év Honlapja” díj alapítója, Varga István a rendezvényen üdvözölte, hogy a magyar digitális kommunikáció és webfejlesztés évek óta gyorsan fejlődik, és felismerte az okos eszközök fontosságát. Hangsúlyozta, hogy a honlap a legfontosabb marketingeszközök egyike, és várhatóan hosszú távon megőrzi a jelentőségét. A díjak indoklása szerint a kormányzati honlapoknak sokszor nehezen érthető tartalmakat kell szigorú szabályok alapján bemutatniuk, ennek ellenére egyre több érdekes és élvezhető oldal készül ebben a kategóriában is. A marketingdíj 2019-es versenyére összesen 183 nevezés érkezett, a szervezők pedig 26 kategóriában osztottak elismeréseket.

A díjátadóról készült híradós anyag az alábbi linken tekinthető meg (6:13-7:24 között):

További hírek